APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

Tuesday 9 April 2013

SAMSENG PAS BANDAR TASIK IDAMAN BATU GAJAH



Gambar Hiasan

MACAI PAS ini merupakan seorang samseng PAS BANDAR TASIK IDAMAN, BATU GAJAH. Beliau  adalah seorang penjawat awam di  JKR yang juga merupakan ketua samseng PAS di sini… Kononnya….! diceritakan juga pada malam sebelum PM DATO’ SRI NAJIB TUN ABDUL RAZAK datang ke BATU GAJAH bagi MAJLIS PERASMIAN PECAH TANAH DI KTMB BATU GAJAH pada 9/04/2013, berlakunya beberapa tiang bendera PAS telah diturunkan atau dijatuhkan. Sebenarnya maklumat ini telah diketahui oleh PIHAK POLIS dan ianya telah pun di buat laporan sejam sebelum bendera itu dijatuhkan. Dari sumber maklumat yang boleh dipercayai mengatakan “PAS akan buat Provokasi PADA MALAM SEBELUM PM TURUN dengan mengantar orang PAS SENDIRI untuk menjatuhkan bendera PAS di kawasan tersebut, setelah itu menuduh orang BN di kawasan tersebut yang melakukannya”...

Seorang samseng PAS BANDAR TASIK IDAMAN telah naik angin gilernya lalu menuduh orang BN di kawasan setempat melakukan perkara tersebut. Ini salah satu taktik basi pembangkang untuk mencari peluang menyalahkan orang BN di kawasan tersebut..!!! Tanpa rasa segan dan silu dan bangganya dia  amaran!!.. tak pe kita nak tengok samseng dia tue sejauh mana… Almaklumlah, "Matiku Hidupku Adalah Untuk ke Syurga PAS. PANGKAH PAS PASTI MASUK SURGA….

Dengar ceritanya.., si mamat nie punyalah giler dan TAKSUB KEPADA PARTI PAS..! Tiap – tiap hari memakai baju PAS, tidur pun pakai baju PAS, bila pergi kebumian orang kematian pun pakai baju PAS.. Pendek kata baju PAS tue tak buka langsung.. tak lekang dari badan!! HEBAT!!  DENGAR CERITA JUGA RUMAH DIA PUN TERPACAK BENDERA DAP…  taksub… taksub…taksub…”
Ingatlah sikit awak tue bekerja KERAJAAN..!!!!!!!

Banyak lagi hendak dikatakan di sini, tapi bagi permulaan biarlah setakat ini saja…. Jika ia terus beperangai yang kurang ajar..’ NANTIKANLAH PENDEDAHAN YANG SETERUSNYA’ SIAP DENGAN GAMBAR LAGI KITA DEDAHKAN…!!!!!

0 comments:

Post a Comment

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

PRAY FOR MH370

PRAY FOR MH370