APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

Sunday, 30 March 2014

AMOI PORNO PULAK MENGHASUT SAUDARA MARA MANGSA #MH37000

Seakan dirancang untuk membusukan nama negara dipersada dunia.macam boleh kita tengok dan dengar. Ketika inilah semunya nak keluar. Yg peliknya tetiba ramai pulak wartawan Asing yg awal-awal lagi sudah hadir untuk liputan Macam ada dibayar pulak bila tetiba ada yg menyongsang akal. Isu #MH370 digunakan sebagai modal untuk menghentam malah memburuk kan kerajaan adanya. Tak masuk akal dengan kehendak barua roket nie mahu semua kejadian diatur oleh mereka sebagai mengambil peluang untuk dipolitikan dengan kejadian yg berlaku. Mereka maki kuat gelak terbahak-bahak sambil menghina serta kaitkan kerajaan jadi punca. Pentas ceramah adalah tempatvyg paling baik bagi mengunakan isu #MH370 disendakan sambil UMNO dan BN akan disalahkan... itu kita memang dah paham sangat... dari dulu kedangkalan dan sifat sebagai kaldai kepad peliwat memang terserlah Pelik kan masa nie lah pelbagai agenda dan ruang yg ada untukmemburukan nama baik kerajaan dan menghasut rakyat supaya kebencian tertanam dihati rakyat. Pelik dan pelik masa nie keluarlah pelbagai kononnya identiti negara yang membolehkan satu dunia boleh menunding jari atau sebagai sasaran. Masa inilah munculnya penguna maya yg mencaci dan mencerca. Tmbul pulak bomoh bubu dan sumpit. Timbul ler pulak macam-macam spekulasi bagi meyemakan pemikiran mereka yg sentiasa berharap. Timbul ler pulak pelbagai kaitan yg kapal selam tak boleh menyelam sedangkan masa nak beli dikatakan membazir. Bagai meludah kelangit. Tetiba banyak ler pulak berita dari negara luar yg kononnya menyebarkan penemuan bangkai kapal terbang walau pun memang tidak benar. Baru kejap tadi lagi satu cerita yg kita dengar untuk menjadikan saudara mara mangsa marah apatah lagi dalam keadaan begini cukup mudah buat marah kepada semua saudara mara mangsa. Yang tukang buat orang marah nie pulak memang jenis harbik. Bukan sedara mara dia pun. Dimana saja dalam dunia semua melahirkan kesedihan tetapi ada juga yg busuk perut semacam diatur atau dibayar. Ikuti pendedahan sungai rapat online Friday, March 28, 2014 Inilah Artis China Yang Menghasut Supaya Memboikot Barangan Keluaran Malaysia Inilah selebriti negeri China pelakon Zhang Ziyi yang menghasut keluarga mangsa agar menyalahkan kerajaan Malaysia dalam kes kehilangan pesawat MH370. Aktres ini juga secara terbuka menyatakan kemarahan secara peribadi keatas tindakan Malaysia menangani isu kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370 akibat terlalu banyak mendapat maklumat daripada rakan-rakan berbangsa cina di Malaysia. Aktres ini menyeru kepada bangsa cina diMalaysia agar memboikot produk Malaysia di laman Weibo – sejenis laman sosial seperti Twitter. Aktres ini menuduh kerajaan Malaysia hanya mengutamakan politik sahaja berbanding menghormati nyawa. Sementara itu, seorang lagi penyanyi negara itu, Chen Kun mengumumkan bahawa beliau tidak lagi menghormati kerajaan Malaysia. Beliau tidak lagi akan datang ke Malaysia walaupun ada saudara maranya di Malaysia. Chen berkata beliau akan memboikot keseluruhan produk Malaysia dan meminta saudaranya bertindak berbuat begitu. Tulisan berkenaan muncul selepas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak pada hari Isnin lalu mengumumkan pasukan penyiasat percaya penerbangan MH370 berakhir di tengah Lautan Hindi – jauh dari sebarang daratan. Mereka juga nampak sudah agak peranvangan rapi apabila mengenakan pakaian T shirt yang sama untuk menarik perhatian dunia terhadap kecaman mereka keatas Malaysia. Mereka menuduh kerajaan Malaysia menyembunyikan pesawat MH370 termasuk semua penumpang disatu kawasan dan berbohong kepada mereka bahawa pesawat itu berakhir di selatan Lautan Atlantik. Untuk pengetahuan di laman Weibo iaitu sejenis laman sosial seperti Twitter yang dibangunkan oleh China digunakan secara meluas oleh ramai ahli politik cina di Malaysia. Sumber @ blog : sungai rapat on line

1 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

PRAY FOR MH370

PRAY FOR MH370