APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

Thursday 11 April 2013

Kenyataan Nik Aziz Terpesong - Pengerusi Majlis Fatwa Kebangsaan

Apakah pandangan Pengerusi Majlis Fatwa Kebangsaan akan diambil serius oleh Nik Aziz, pemimpin2 dan orang Pas atau beliau juga akan diperlekehkan dan rumahnya di sita ? ...... kalau tinggal di Kelantan la .. 

"Jangan percaya kepada pandangan beliau kerana hanya Allah SWT sahaja yang berhak menentukan amalan serta apa yang ada di dalam hati hamba-hambaNya.


"Pandangan-pandangan seperti ini hanya akan memecahkan perpaduan dan mendatangkan permusuhan dalam kalangan umat Islam," tegas Pengerusi Majlis Fatwa Kebangsaan, Prof. Emeritus Tan Sri Dr. Abd. Shukor Husin - UTUSAN


"Tidak perlu kita melakukan muzakarah dan mengkajinya kerana Majlis Fatwa Kebangsaan telah lama mengeluarkan kenyataan bahawa tiada sesiapa boleh menilai amalan, ibadat dan menuduh seseorang itu kafir, melainkan Allah SWT," 


"Kita manusia di muka bumi ini sama sahaja, tiada siapa yang maksum. Nabi Muhammad SAW sendiri tidak berani mengatakan seseorang itu masuk syurga atau tidak,"


Apakah insan yang menjadi Tokoh Maal Hijrah Kebangsaan 2011 dengan latarbelakang pendidikannya seperti dibawah ini akan diiktiraf sebagai Ulama oleh Pas, seterusnya mengambil serius apa yang ditegaskannya diatas ?




Ph.D. Akidah dan Falsafah Islam,
Al-Azhar University.

M.A Akidah dan Falsafah Islam, Al-Azhar University.


B.A (Honours) Usuluddin, Al-Azhar University.


Diploma in Education Ain Shams, University of Cairo.


 Jika pandangan2 merepek Nik Aziz hanya akan memecahkan perpaduan dan mendatangkan permusuhan dalam kalangan umat Islam , boleh tak kita katakan yang Nik Aziz adalah AGEN PEMECAHAN KAUM..... 

0 comments:

Post a Comment

APA KATA -NAJIB RAZAK-

APA KATA -NAJIB RAZAK-

PRAY FOR MH370

PRAY FOR MH370